Din browser forhindrer brugen af teknisk nødvendige cookies, hvilket påvirker funktionerne på siden
0

FAQ & hjælp

Spørgsmål til webshoppen

Hvordan kan jeg oprette en kundekonto, og hvilke fordele giver det mig?

Øverst til højre på hver side finder du menupunktet "Login". Klik dig ind på login-siden, klik derefter på "Registrering", og opret en konto ved at følge de næste trin.

Din kundekonto gør det endnu nemmere at handle:
  • Du gemmer dine oplysninger og behøver derfor ikke at indtaste dem igen, næste gang du bestiller.
  • Via din ordrehistorik har du altid et godt overblik over dine hidtidige bestillinger, og du kan se den aktuelle status for dine igangværende bestillinger.
  • Du kan registrere forskellige leveringsadresser, som du kan bruge efter behov.
  • Du kan nemt genbestille tidligere købte varer på baggrund af dine tidligere bestillinger.
  • Du kan anmode om at få tilsendt fakturakopier pr. e-mail.

Hvordan kan jeg ændre mine gemte oplysninger?

Du kan til enhver tid selv ændre dine personlige oplysninger. Det gør du ved at logge på din kundekonto og vælge det punkt, du ønsker at ændre, i navigationsmenuen til venstre.

Er mine personlige oplysninger sikre hos jer?

Vi prioriterer datasikkerhed meget højt. Vores sikkerhedsserver krypterer alle personlige oplysninger som fx din adresse og dine betalingsoplysninger før dataoverførslen. SSL-kryptering er en af de mest sikre og gennemprøvede metoder inden for onlinehandel og beskytter dine personlige oplysninger mod uautoriseret adgang. Læs mere om databeskyttelse

Er de tilbudte varer altid på lager?

Den aktuelle leveringstid for en vare fremgår altid af produktsiden. Hvis en vare en sjælden gang ikke skulle være på lager, kan du straks se det på produktsiden.
Det kan dog hænde, at der uventet pludselig er meget stor afsætning på bestemte varer – især særtilbud – så disse midlertidigt ikke kan leveres eller er helt udsolgt. Vi bestræber os på at undgå dette, så vi altid er i stand til at levere alle bestilte varer.

Hvordan kan jeg se, om et produkt fx er vegansk eller glutenfri?

Du kan altid finde produktegenskaberne for den enkelte vare direkte på produktsiden. Desuden har du mulighed for at filtre søgeresultaterne via søgefilterfunktionen i venstre side. Her vises kun de filtre, du har mulighed for at bruge til den pågældende søgning. Det betyder for eksempel, at filteret ”vegansk” ikke vises, hvis vareudvalget ikke indeholder veganske eller udelukkende består af veganske produkter.

Hvordan kan jeg bestille varer?

For at bestille skal du blot lægge de ønskede varer i indkøbskurven og derefter "gå til kassen". Du har så mulighed for enten at oprette en personlig kundekonto, at logge på, hvis du allerede har en kundekonto, eller at bestille som gæst uden at oprette en konto. Derefter vælger du mellem de tilbudte betalingsmåder, hvordan du gerne vil betale for bestillingen. Som det sidste trin kan du kontrollere og efter behov ændre de indtastede oplysninger og derefter afsende bestillingen ved at klikke på knappen ”køb med betalingspligt”. Herefter bliver du evt. sendt videre til betalingsudbyderens side (fx hvis du vælger at betale med kreditkort), hvor du så skal autorisere betalingen. Efter købet modtager du en bestillingsbekræftelse pr. e-mail. Så snart vi afsender de bestilte varer, modtager du en forsendelsesbekræftelse pr. e-mail med sporingsoplysninger på din pakke.

Jeg kan ikke logge på, hvad gør jeg nu?

Har du bestilt som gæst uden at oprette en konto?
I så fald er det ikke muligt at logge ind på en kundekonto for at se bestillingsoplysningerne.

Du har en kundekonto, men har glemt din adgangskode?
I så fald bedes du gå ind på
login-siden og klikke på "Har du glemt din adgangskode?"

I alle andre tilfælde bedes du sende os en
besked.

Jeg har lige afgivet en bestilling. Kan jeg nå at ændre bestillingen?

Når du har afsendt din bestilling, er det ikke længere muligt at foretage ændringer.
Men du kan sende en e-mail med bestillingsnummeret til
Fortrydelsesret@rossmann.dk og annullere bestillingen.

Er det muligt at forudbestille varer?

Udsolgte varer kan desværre ikke forudbestilles.

Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske problemer?

Er der noget, der ikke fungerer, som det skal? Så må du meget gerne informere os om det.

Selvom vi har testet vores webshop grundigt på mange forskellige enheder og browsere, kan det ikke udelukkes, at der kan forekomme forstyrrelser. For at kunne lokalisere fejlen hurtigst muligt har vi brug for nærmere oplysninger. Du bedes derfor oplyse, hvilket operativsystem du bruger, fx Windows 8, Windows 10, iOS 9, Android 5.1.1 osv., og i hvilken browser fejlen opstod, fx Google Chrome, Firefox, Internet Explorer osv. Da der findes mange forskellige browserversioner, er en præcis angivelse af versionsnummeret også vigtig. Det kan du som regel finde i browserindstillingerne under fx ”Info”, ”Om”, eller ”Hjælp”.

Oplysning vedrørende tekniske forudsætninger
Med henblik på korrekt visning og funktionalitet kræver vores webshop en opdateret browser. Desuden bør du aktivere cookies og JavaScript i browserindstillingerne for at sikre en optimal visning af siderne.

Spørgsmål vedrørende betaling og forsendelse

Hvor kan jeg få min ordre leveret?

Bemærk: Levering er kun mulig til adresser i Danmark, idet levering til ikke-brofaste øer er udelukket, herunder følgende områder:

Grønland;
Færøerne;
4244 Agersø;
8592 Anholt;
5602 Avernakø;
6210 Barsø;
5603 Bjørnø;
8789 Endelave;
6720 Fanø;
4944 Fejø;
4945 Femø;
7884 Fur;
5601 Lyø;
9940 Læsø;
5960 Marstal;
4245 Omø;
4305 Orø;
8305 Samsø;
4592 Sejerø;
5943 Strynø;
5985 Søby Ærø;
8799 Tunø;
5970 Ærøskøbing;

Hvilket beløb skal jeg mindst bestille for?

Minimumsbeløbet pr. bestilling er 149 kr.

Hvilke betalingsmuligheder kan jeg vælge imellem?

Kreditkort
Hos os har du mulighed for at betale med kreditkort. Denne betalingsmåde indebærer, at du i løbet af bestillingsproceduren bliver sendt videre til vores kreditkortpartners webside, hvor du kan foretage betalingen til os.

Når du autoriserer betalingen i forbindelse med bestillingen, bliver beløbet reserveret på dit kreditkort som foreløbigt træk på det disponible beløb. Beløbet trækkes først endeligt på kreditkortet, når de bestilte varer er afsendt.

MobilePay
Hos os har du mulighed for at betale med MobilePay. Denne betalingsmåde indebærer, at du i løbet af bestillingsproceduren bliver sendt videre til vores Betalingstjenesteudbyder webside, hvor du kan foretage betalingen til os.

Hvordan får jeg tilsendt min faktura?

Vi vedhæfter fakturaen som pdf-fil i forsendelsesbekræftelsen, som du modtager, når dine bestilte varer sendes afsted. Hvis du mangler en faktura, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice

Hvad koster fragten?

Vi sender vores pakker direkte med GLS og beregner 40 kr. pr. bestilling i forsendelsesomkostninger. Ved bestillinger med en indkøbsværdi på 399 kr. og derover er forsendelsen gratis.

Hvor hurtigt leveres de bestilte varer, og hvor befinder min pakke sig?

Leveringstiden er anført direkte på produktsiden og vises desuden i indkøbskurven og før du afsender bestillingen. Med mindre der her er angivet en anden leveringstid, leveres dine bestilte varer som regel inden for 2-4 hverdage.

Som registreret kunde kan du til enhver tid tjekke status for din bestilling via din kundekonto. Hvis du bestiller som gæst uden at oprette en kundekonto, kan du ikke gøre brug af denne mulighed. Du kan tjekke status for din bestilling ved at logge ind på din kundekonto og vælge menupunktet ”pakkesporing” i venstre side. Her kan du følge dine pakker, når vi har afsendt dem.

Desuden modtager du en forsendelsesbekræftelse pr. e-mail, så snart vi har afsendt dine bestilte varer.

Hvordan kan jeg returnere varer?

Du kan fortryde et køb og returnere varerne til os inden for 14 dage efter modtagelsen af varerne. Inden for denne frist kan du gøre brug af din fortrydelsesret uden forudgående skriftlig meddelelse. Vi beder om forståelse for, at vi ikke kan acceptere fortrydelse af køb efter udløbet af denne frist.

Du kan finde nærmere oplysninger om fremgangsmåden i forbindelse med returnering i vores
returneringscenter. Her kan du også udskrive en returlabel til pakken. Vær opmærksom på, at vi forventer, at du behandler alle varer, der evt. skal returneres, på samme måde som du ville have behandlet dem i en forretning. Hvis returvarerne har brugsspor, kan det medføre fradrag i refunderingen.

I forbindelse med leverancer, som du ikke har fået leveret som pakke, bedes du kontakte vores
kundeservice.

Hvad skal jeg gøre, hvis en vare er defekt, hvis der mangler en vare, eller hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Hvis en af dine bestilte varer er defekt eller mangler, bedes du kontakte vores kundeservice straks efter modtagelsen. Ved alle henvendelser bedes du oplyse dit kundenummer og ordrenummeret. Hvis der er tale om beskadigede varer, bedes du samtidig medsende billeder, der tydeligt viser skaderne. Vær opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at få de beskadigede varer returneret. Fødevarer som fx knuste glas med babymad bedes du blot fotografere og derefter straks kassere.

Mangler der flere varer? Har du modtaget alle de pakker, vi har afsendt? Som registeret kunde kan du tjekke dette direkte via din kundekonto under pakkesporing.

distributor requests

For distributors: how can I get in contact with Rossmann?

> Contact to ROSSMANN privatelabels:
In addition to the price and the design, quality is the top priority in the production of our 28 private label brands. We work with certified suppliers, creative people and agencies.
If you are interested in cooperating with our Private Label Brands, please contact us by Mail:
privatelabel@rossmann.de

> Contact to Rossmann purchasing:
Our product assortment consists of products from successful brands and startups. If you are interested to expanding the shopping experience of our customers with your products or you are manufacturer of branded products, please contact us by mail:
einkauf@rossmann.de

> Contact to Rossmann nonfood:
We are always looking for innovative Products for our regularly changing assortment. In addition, we offer our Customers a fixed assortment in the product ranges: Season, textile, household, lifestyle, writing materials and children toys. You are a creative and reliable supplier dedicated to sourcing from around the world and quality requirements and social responsibility have top priority for you? Then please write to us:
nonfood@rossmann.de.

> Contact to ROSSMANN whole sale:
We are convinced of our private labels and we would like to convince you too. If you are interested in ordering larger quantities of our private labels or would you like to cooperate with us? Please do not hesitate to contact us via e-mail at:
grosshandel@rossmann.de

Kundeservice hos Rossmann

Vi er klar til at hjælpe dig!

Fik du ikke svar på dit spørgsmål på vores FAQ-side?

Så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som gerne svarer på alle spørgsmål vedrørende webshoppen.

Du kan komme i dialog med os ved at sende en mail til service@rossmann.dk.

Der er opstået en fejl.

Opdater venligst siden.