Hvordan kan jeg oprette en kundekonto, og hvilke fordele giver det mig?
Øverst til højre på hver side finder du menupunktet "Login". Klik dig ind på login-siden, klik derefter på "Registrering", og opret en konto ved at følge de næste trin.
Din kundekonto gør det endnu nemmere at handle:
Din kundekonto gør det endnu nemmere at handle:
- Du gemmer dine oplysninger og behøver derfor ikke at indtaste dem igen, næste gang du bestiller.
- Via din ordrehistorik har du altid et godt overblik over dine hidtidige bestillinger, og du kan se den aktuelle status for dine igangværende bestillinger.
- Du kan registrere forskellige leveringsadresser, som du kan bruge efter behov.
- Du kan nemt genbestille tidligere købte varer på baggrund af dine tidligere bestillinger.
- Du kan anmode om at få tilsendt fakturakopier pr. e-mail.
Hvordan kan jeg ændre mine gemte oplysninger?
Du kan til enhver tid selv ændre dine personlige oplysninger. Det gør du ved at logge på din kundekonto og vælge det punkt, du ønsker at ændre, i navigationsmenuen til venstre.
Er mine personlige oplysninger sikre hos jer?
Vi prioriterer datasikkerhed meget højt. Vores sikkerhedsserver krypterer alle personlige oplysninger som fx din adresse og dine betalingsoplysninger før dataoverførslen. SSL-kryptering er en af de mest sikre og gennemprøvede metoder inden for onlinehandel og beskytter dine personlige oplysninger mod uautoriseret adgang. Læs mere om databeskyttelse
Er de tilbudte varer altid på lager?
Den aktuelle leveringstid for en vare fremgår altid af produktsiden. Hvis en vare en sjælden gang ikke skulle være på lager, kan du straks se det på produktsiden.
Det kan dog hænde, at der uventet pludselig er meget stor afsætning på bestemte varer – især særtilbud – så disse midlertidigt ikke kan leveres eller er helt udsolgt. Vi bestræber os på at undgå dette, så vi altid er i stand til at levere alle bestilte varer.
Det kan dog hænde, at der uventet pludselig er meget stor afsætning på bestemte varer – især særtilbud – så disse midlertidigt ikke kan leveres eller er helt udsolgt. Vi bestræber os på at undgå dette, så vi altid er i stand til at levere alle bestilte varer.
Hvordan kan jeg se, om et produkt fx er vegansk eller glutenfri?
Du kan altid finde produktegenskaberne for den enkelte vare direkte på produktsiden. Desuden har du mulighed for at filtre søgeresultaterne via søgefilterfunktionen i venstre side. Her vises kun de filtre, du har mulighed for at bruge til den pågældende søgning. Det betyder for eksempel, at filteret ”vegansk” ikke vises, hvis vareudvalget ikke indeholder veganske eller udelukkende består af veganske produkter.
Hvordan kan jeg bestille varer?
For at bestille skal du blot lægge de ønskede varer i indkøbskurven og derefter "gå til kassen". Du har så mulighed for enten at oprette en personlig kundekonto, at logge på, hvis du allerede har en kundekonto, eller at bestille som gæst uden at oprette en konto. Derefter vælger du mellem de tilbudte betalingsmåder, hvordan du gerne vil betale for bestillingen. Som det sidste trin kan du kontrollere og efter behov ændre de indtastede oplysninger og derefter afsende bestillingen ved at klikke på knappen ”køb med betalingspligt”. Herefter bliver du evt. sendt videre til betalingsudbyderens side (fx hvis du vælger at betale med kreditkort), hvor du så skal autorisere betalingen. Efter købet modtager du en bestillingsbekræftelse pr. e-mail. Så snart vi afsender de bestilte varer, modtager du en forsendelsesbekræftelse pr. e-mail med sporingsoplysninger på din pakke.
Jeg kan ikke logge på, hvad gør jeg nu?
Har du bestilt som gæst uden at oprette en konto?
I så fald er det ikke muligt at logge ind på en kundekonto for at se bestillingsoplysningerne.
Du har en kundekonto, men har glemt din adgangskode?
I så fald bedes du gå ind på login-siden og klikke på "Har du glemt din adgangskode?"
I alle andre tilfælde bedes du sende os en besked.
I så fald er det ikke muligt at logge ind på en kundekonto for at se bestillingsoplysningerne.
Du har en kundekonto, men har glemt din adgangskode?
I så fald bedes du gå ind på login-siden og klikke på "Har du glemt din adgangskode?"
I alle andre tilfælde bedes du sende os en besked.
Jeg har lige afgivet en bestilling. Kan jeg nå at ændre bestillingen?
Når du har afsendt din bestilling, er det ikke længere muligt at foretage ændringer.
Men du kan sende en e-mail med bestillingsnummeret til Fortrydelsesret@rossmann.dk og annullere bestillingen.
Men du kan sende en e-mail med bestillingsnummeret til Fortrydelsesret@rossmann.dk og annullere bestillingen.
Er det muligt at forudbestille varer?
Udsolgte varer kan desværre ikke forudbestilles.
Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske problemer?
Er der noget, der ikke fungerer, som det skal? Så må du meget gerne informere os om det.
Selvom vi har testet vores webshop grundigt på mange forskellige enheder og browsere, kan det ikke udelukkes, at der kan forekomme forstyrrelser. For at kunne lokalisere fejlen hurtigst muligt har vi brug for nærmere oplysninger. Du bedes derfor oplyse, hvilket operativsystem du bruger, fx Windows 8, Windows 10, iOS 9, Android 5.1.1 osv., og i hvilken browser fejlen opstod, fx Google Chrome, Firefox, Internet Explorer osv. Da der findes mange forskellige browserversioner, er en præcis angivelse af versionsnummeret også vigtig. Det kan du som regel finde i browserindstillingerne under fx ”Info”, ”Om”, eller ”Hjælp”.
Oplysning vedrørende tekniske forudsætninger
Med henblik på korrekt visning og funktionalitet kræver vores webshop en opdateret browser. Desuden bør du aktivere cookies og JavaScript i browserindstillingerne for at sikre en optimal visning af siderne.
Selvom vi har testet vores webshop grundigt på mange forskellige enheder og browsere, kan det ikke udelukkes, at der kan forekomme forstyrrelser. For at kunne lokalisere fejlen hurtigst muligt har vi brug for nærmere oplysninger. Du bedes derfor oplyse, hvilket operativsystem du bruger, fx Windows 8, Windows 10, iOS 9, Android 5.1.1 osv., og i hvilken browser fejlen opstod, fx Google Chrome, Firefox, Internet Explorer osv. Da der findes mange forskellige browserversioner, er en præcis angivelse af versionsnummeret også vigtig. Det kan du som regel finde i browserindstillingerne under fx ”Info”, ”Om”, eller ”Hjælp”.
Oplysning vedrørende tekniske forudsætninger
Med henblik på korrekt visning og funktionalitet kræver vores webshop en opdateret browser. Desuden bør du aktivere cookies og JavaScript i browserindstillingerne for at sikre en optimal visning af siderne.